Pudarica Beach

12 juli 2018 - Rab, Kroatië

Wat langer geslapen vandaag, toch 2 best drukke dagen achter de rug.

Kurt heeft vandaag een eerste keer een toer gaan lopen, chapeau!! Gelukkig was het nog niet zo warm, maar toch goed bezweet thuis gekomen.

De kindjes waren ook al klaar om een duik in het zwembad te nemen. Gezellig samen gezwommen.

Na de verfrissing naar de winkel geweest. Thuis lekker gegeten: pasta met vis. Ook kochten we autovlaggetjes van Kroatië.

Vandaag op het programma: een nieuwe baai bezoeken. Pudarica Beach, met de auto een kleine 20 minuutjes rijden. Auto langs de baan geparkeerd en te voet de afdaling naar het water gedaan. Wederom een kleine, mega mooie baai.

Het strand was een zandstrand, met toch wel wat kiezeltjes. Plezant voor de kids om zich in te graven. Marieke en papa gesnorkeld. Mathis met de bal in het water shotten. Genoten hebben we!

Na een paar uurtjes zijn we terug naar huis gereden, een ijsje gegeten en nog verfrissing gehad in het zwembad, ideaal.

Onze huisbazen maken zelf wijn. We kochten een fles rode wijn. Heel lekker.