Paradise Beach (Lopar)

13 juli 2018 - Rab, Kroatië

Lekker uitgeslapen vandaag, tot wel 8u!

Onze dagelijkse trip naar de winkel om vervolgens lekker te ontbijten aan huis.

Vandaag Paradise Beach in Lopar bezocht. Dit strand stond hoog aangeschreven op Trip Advisor. Een echt zandstrand.

Het water ondiep tot wel 200m ver. En omdat het ondiep was, was de temperatuur van het water aangenaam warm.

We huurden een waterfiets voor een uur. De kids genoten ervan om van de schuifaf het water in te glijden. Peddelen en sturen vonden ze geweldig.

Smiddags lekker gegeten aan een bar aan het strand met een prachtig uitzicht op de zee en de bergen op de achtergrond.

Na een paar uurtjes reden we terug richting huis, onderweg nog gestopt bij een lokale bakker voor het avondeten en een dessertje. Marieke is verzot op de oliebollen met marmelade binnenin, Mathis een cupcake met kersen. En wij namen de traditionele Rab-cake.

Ook nog even een stop bij een uitzicht punt: een postkaart uitzicht!

Thuis nog verfrissing en speel genot gehad aan het zwembad.

Dorien alles al ingepakt voor onze wissel morgen naar ons 2de vakantiehuis in Turjaci. (regio Split)

Weer lekker gegeten en nog even in het zwembad. Onze laatste keer hier in Rab.

Nog even gebabbeld met andere gasten hier, Hongaren. Leuk om verhalen uit te wisselen.

Blog nog even bijwerken en bedtijd.

Conclusie: Rab is zijn naam Happy Island meer dan waardig! Wij hebben ons hier super geamuseerd en kunnen dit eiland aan iedereen aanraden. Zeer vriendelijke huis bazen, top vakantiehuis!