Suha Pinta Beach

9 juli 2018 - Rab, Kroatië

We zijn ons eerste dagje op ons eiland rustig begonnen. Een goed ontbijt en even op Trip advisor gekeken welke baai (een van de vele op dit eiland) we vandaag zouden aandoen. Trip advisor gaf aan om zeker Suha Pinta Beach op te zoeken. We hebben al onze spullen bijeen gepakt en zijn vertrokken. Onze auto konden we parkeren op de parking van een oude camping. De wandeling naar de baai was door de oude camping. Onderweg zagen we veel mensen overal tussen de bomen zitten(schaduw). Omdat ons Marieke en onze Mathis erbij zijn was dit geen optie voor ons en gingen we verder de baai opzoeken. Het was er echt mooi . Marieke zat regelmatig in het water (o.a. snorkelen) Mathis ook wel om met de bal te gooien, maar zijn voorkeur ging naar spelen in het zand. Dit was zo mooi allemaal dat al het positieve dat we over het eiland op voorrand gelezen hadden, onmiddellijk werd bevestigd. Een echte lagune.

We beslisten om toch een boottocht rond het eiland te plannen deze week, daarom zijn we op onze terugweg opnieuw langs de toeristeninfo gegaan om de boottocht vast te leggen. De volgende dag was er al plaats.

Thuis nog even in het zwembad gezwommen en op ons terras gegeten.